lately i've been hard to reach

May 08, 2013

Jeg har næsten ikke skrevet noget de sidste par uger. Jeg har mange undskyldninger, men ingen af dem er synderlig interessante.

Men jeg er tilbage! Kort update: Havde et mini photoshoot med nogle venner i Kongens Have (billeder bliver fordelt over forskellige indlæg), skal til berlin med to af mine veninder i morgen og har konfirmation om en uge.

Jeg blev ikke helt færdig med Between the Pages, men regner med at skrive slutningen efter min konfirmation. Og hvis jeg har penge tilbage efter jeg har købt en ny computer, skal jeg muligvis også til Paramore koncert!

Ellers har jeg læst en bog og er startet på endnu en ny serie. I kender måske allerede begge to.


Jeg hader faktisk coveret på bogen, men der er jo indholdet der gælder. Og jeg er godt nok glad jeg gav den en chance alligevel. På trods af kærlighed er et ret stort emne i den, så elsker jeg den her bog højt!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...