Love from Oxford

July 08, 2013

Som I måske ved er jeg i øjeblikket i Oxford -og internettet er så langsomt at det gør fysisk ondt. Jeg har selvfølgelig været smart og glemt mit kabel til mit kamera, Så billeder er der ikke mange af, desværre.
Jeg regner med at mange af jer er på ferie lige nu, så jeg ved ikke engang om i læser det her. Selv har jeg i går købt postkort. Men da jeg så endelig skulle i gang med at skrive dem gik jeg helt i stå!
Så her kommer der en lille postkort guide, til alle der, ligesom mig, ingen anelse har hvad der skal så i dem!
Til forældre:
Nævn alt det kulturelle du har set, og hvis du er på sprogrejse som jeg, lad for guds skyld være med at fortælle dem hvem der har fået stjålet hvad, eller hvor meget du har shoppet. Anbefales ikke! Det er også en god ide at nævne hvor søde folk er. Husk at nævne at du savner dem og glæder dig til at se dem igen!
Til bedsteforældre/andre ældre familiemedlemmer
Nu ved jeg ikke med jeres bedsteforældre, men min mormor er i hvert fald ikke typen der forstår lange snoede forklaringer. Her er det lettest bare at sige hvor godt vejret er, og nævne de søde mennesker du har mødt.
Til venner
Tror helt seriøst ikke jeg er eksperten på dette område, eftersom jeg har skrevet et af de længste postkort nogensinde til min veninde. Men lad være med at nævne vejret, nævn i stedet noget sjovt der er sket, eller hvad der er gået galt (hvis der ikke er gået noget galt på din ferie kan du prise dig lykkelig)

Jeg sætter flere billeder ind når jeg er kommet hjem til min dejlige mac! 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...