Christmas Mood

December 23, 2013


De sidste par dage var jeg bange for at jeg aldrig ville komme i julehumør. Lige meget hvor meget julemusik jeg hørte, julesmåkager jeg spiste og julepynt jeg har hængt op, manglede der altså noget. I går var vi i tivoli, og jeg tror aldrig jeg har været så nedtrykt. Ikke at være i julestemning til jul er værre end at være i dårligt humør på en hverdag. Ser du, en hverdag i 9. klasse (især hvis det er mandag) er godt 80% af klassen i dårligt humør. Men i juletiden er det jo meningen at man skal have det sjovt, og så føler man sig lidt skyldig ved at ødelægge andres julestemning. 
Nu har vi så stillet juletræ op, jeg har lavet fransk lektier (lektier i juleferien burde forbydes) og der lugter af gran i hele stuen. Jeg er ikke helt i julehumør, men jeg er spændt på i morgen og glæder mig -og det er da bedre end at være i fuldkommen dårligt humør.
Jeg håber i er i bedre julestemning end jeg! 

The last few days my christmas mood has failed me. I kind of felt miserable, because I hate ruining everybody else's christmas. But now, with the christmas tree up and the living room smelling of pine I'm in a slightly better mood and very excited for tomorrow. (In Denmark, you celebrate Christmas Eve the 24th) It's not the perfect christmas mood, but it's better than feeling awful.
I do hope you are in a somewhat more christmas-y mood than me!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...