Whatever Forever

December 12, 2013

t-shirt, jeans, sweatshirt - H&M / beanie - Local Heroes Store / necklace - ONLY

Og i dag stod den på masser af eyeliner og min yndlings beanie. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, jeg stod bare op om morgenen og var i humøret til det. På fredag skal jeg til Arken med min veninde, og ellers har jeg tænkt mig at lytte til en masse musik (især fra The Weeknd som jeg først lige er begyndt at lytte til) og skrive videre på min historie, som jeg har ladt lidt i stikken. Musik

And today all that mattered was lots of eyeliner and my favourite beanie. Not sure way, I just woke up and really felt like wearing eyeliner, ha. On friday I'm going to a museum with a friend, and I'll spend the weekend listening to music (especially from The Weeknd, which I've only just recently "discovered") and writing on my story -something I haven't done in quite a while! Music

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...