New bag and math quiz

January 17, 2014

Sweater H&M // Highwaisted jeans ONLY // Bag ALDO
I går var første gang jeg havde anledning til at bruge min nye taske: Terminsprøve i matematik. Den er ret lille, men der er lige plads til formelsamlinger og alle diverse andre ting vi skulle have med. Matematik er uden tvivl det fag jeg har det sværest i, og jeg var helt smadret da jeg kom hjem. Heldigvis har jeg drama om torsdagen, så det hjalp en del på humøret.

Yesterday was the first time I had an occasion to use my new little bag: A pretty important math quiz (a sort of pre-exams thing). It's pretty small, but there was just enough space for all the stuff we had to bring. Math is without doubt the school subject i'm worst in, and I was soo tired when I came home. Luckily I have theatre class every thursday, so that helped me cheer up. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...