because paper has more patience than people

February 10, 2013


Jeg skriver. Meget. Jeg elsker at skrive og stinker til at begrænse mig til den ene A4 side man oftest får lov til at fylde i danskstile. Da jeg så tilbage på mit tidligere indlæg, slog det mig at det var alt, alt for meget tekst. Det er jeg virkelig ked af. For nogle år siden vidste jeg ikke at det var muligt at skrive mere end en side, netop på grund af at der var begrænsninger i skolen. Jeg havde aldrig fået frit løb, så da jeg lavede et væddemål med en veninde om at skrive 10 sider, opdagede jeg en skrivehjemmeside og siden da har jeg skrevet. Jeg elsker alt ved det. Måden at jeg kan opfinde historier, sætte mine tanker på print. Det er godt for personer som mig der ikke kan finde ud af mennesker eller at tegne. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...