fashion, put it all on me

February 12, 2013


tumblr.com

Det er ikke alt for lang tid siden jeg begyndte at interessere mig for mode. Jeg begyndte at følge nogle modeblogs, og det var især da jeg opdagede tumblr at min lyst for mode blev større. Jeg har stadig et forfærdeligt klædeskab, siden jeg ikke har nok penge til en komplet garderobe make over. Men jeg arbejder på det, det gør jeg virkelig.
Hvis du har læst mit tidligere indlæg, kan du måske tænke hvordan det i alverden hænger sammen. Jeg er jo ret ligeglad med mit udseende. Og det kan jeg ikke svare på. For på den ene side er jeg ligeglad, og på den anden elsker jeg mode. Jeg synes også at et job som mode-fotograf lyder ekstremt spændende, selvom jeg dog stadig mest drømmer om en karriere indenfor skriblerierne.
Jeg ved ikke om jeg har god stil, eller om jeg overhovedet har stil. Jeg ved bare hvad jeg kan lide og hvad jeg synes er latterlige trends (*host* uggs *host*).

Jeg elsker tv serier som Americas Next Top Model og Project Catwalk, men jeg er helt klart ikke den største nørd derude, når det gælder det.


tumblr.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...