I'll take the West train, just by the side of Amsterdam

February 16, 2013







Jeg elsker at rejse. Jeg ved ikke hvorfor, for jeg hader at flyve. Men jeg tror bare jeg er typen der bliver hurtig træt af et sted, når jeg er der for længe. I vinterferien var jeg i Holland hos mine bedsteforældre. Det er altid letter akavet når vi besøger dem, da de kun snakker hollandsk og iransk, og det gør hverken min mor, lillebror eller jeg. 
Så min mor og jeg flygtede til Amsterdam hvor vi havde en fantastisk dag i Madam Tussauds og Anne Frank Huset. Vi var også ude med mine to små fætre og min tante i Utrecht, hvor mine bedsteforældre bor. Resten af tiden brugte jeg på at læse min nykøbte "The Perks of Being a Wallflower". 

6 comments:

  1. Flotte billeder :-) Jeg har en lækker konkurrence kørende på min blog hvor du har muligheden for at vinde 2 Stine A smykker til en værdi på 700 kr. Kig gerne forbi og deltag hvis det lyster! :-) http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/02/konkurrence-stine-a.html

    Knus

    ReplyDelete
  2. Virkelig fine billeder - det ser hyggeligt ud! :)
    Du har muligheden for at vinde et smukt ur fra Daniel Wellington på min blog. Kig gerne forbi, hvis du har lyst: http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/02/giveaway-daniel-wellington.html <3
    Knus Amy. :)

    ReplyDelete
  3. Jeg vil så gerne til Amsterdam, byen ser simpelthen så smuk og hyggelig ud!
    Super gode stemnings billeder (:

    X Nana http://www.nanapankalla.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det skal du helt bestemt, det er en helt fantastisk by!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...