Between the Pages

March 26, 2013

I har måske hørt om NaNoWriMo: National November Writing Month, hvis ikke, så har I i hvert fald nu. Projektet går ud på at skrive 50,000 ord på en måned. Jeg ville have deltaget sidste november, men desværre havde jeg ikke tid. Heldigt for mig eksisterer der Camp NaNoWriMo i April og Juni. Så de sidste par dage i ferien (udover at glo The Lizzie Bennet Diaries, drikke kakao og læse Jane Austen) har jeg brugt på at planlægge min historie. Jeg har altid foretrukket at skrive på engelsk, selvom jeg faktisk er ret dårlig til at udtale engelske ord.
I hvert fald stiler jeg efte en eventyrlig fortælling, helst uden at gøre den for overdramatisk, og vil prøve at holde den i et lidt og altid undrende tonefald. Om det så vil lykkes, det ved jeg ikke.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...