Les Miserables

March 26, 2013

De Elendige. Halvdelen af alle der har set den elsker den, resten synes der var for meget sang. Selv hører jeg til den første halvdel, jeg virkelig elskede sangene. Jeg elsker musik, hvilket er grunden til at jeg elsker musicals. Desværre er der ikke helt så mange film-musicals, så jeg må leve med Chicago og Les Miserables -Mama Mia var vel også OK.
Lige nu har jeg en stor lyst til at læse Victor Hugos mesterværk -også selvom den er uden musik, men jeg må først blive færdig med Pride and Prejudice.
Og fordi man aldrig kan få nok af Mr. Darcy, så har jeg selvfølgelig også set filmatiseringen med Keira Knightley, som jeg kun kan anbefale.
Nå, men nu vil jeg lade jer nyde jeres ferie i fred og efterlade jer med en af mine yndlingssange fra Les Miserables. Selvom jeg elskede Anne Hathaway, så var finalesangen dog min yndlings. Franske revolutioner styrer -når de altså synges.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...