Half-A-Wind Show

June 16, 2013

I går tog jeg til Hellerup station og mødtes med to fantastiske piger. Så tog vi sammen hen til Louisiana, og der så vi så Yoko Onos udstilling; Half-A-Wind Show. Selv kunne jeg meget godt lide udstillingen. Nogle af mine yndlingsværker var nok krukkerne med vand og fotografierne af hendes Instruction Paintings.

Yoko Ono i Louisiana, udstillingen viser halverede objekter. (Billedet er taget fra politiken.dk)
Det var bare en lang række med krukker fyldt med vand. "In the end we're all the same." Nogle af navnene jeg så var bl.a Marie Curie, Madonna, Adolf Hitler, 50 Cent, Viria Wolf og Sylvia Plath.
Begge billeder er fra politiken.dk


Skakbrættet står udenfor udstillingen, hvilket er derfor jeg kunne tage et billede af det. Julie og Friederike hævdede at de aldrig byttede rundt på hinandens brækker, men jeg tvivler.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...