On The Road

September 23, 2013

My incredibly interesting bag for the travel.
PS: I didn't forget my iPod, it's just set up to charging. 

Når I læser dette sidder jeg højst sandsynlig i en bus på vej til Berlin med min årgang. Det har været nogle hektiske uger med praktik og musical, så jeg glæder mig næsten til skole begynder igen så jeg kan "slappe af". Snart kommer der et photoshoot igen, så kommer der lidt mere gang i bloggen!
Ellers har jeg brugt rigtig meget tid på at høre musik på 8track og lave nutella fudge (jeg tog ikke billeder, men de blev rigtig lækre selvom de smelter utrolig hurtigt!).

When you're reading this I am probably in a bus with my classmates on our way to Berlin. It has been some stressful weeks with internship and musical, så I almost look forward to school and "relaxing". Soon I'll make another photoshoot again, so there will be more to blog about!
Else I've spent a lot of time listening to music on 8track and making nutella fudge (I forgot to take pictures, but they came out incredibly delicious, even though they melt really fast!).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...