ich liebe berlin

September 27, 2013

sweater, necklace, skirt - primark / thights - h&m

Jeg er hjemme! Pakket med ritter sport, poser under øjnene og 5 kg tungere end jeg var i mandags -jeg er hjemme. Det har været en helt fantastisk uge hvor vi både har fået set muren og stasi museét, men også haft tid til at gå rundt og shoppe. Jeg skal være ærlig og sige at det jeg købte mest af var mad -der er bare så meget af det i byen! Og så virker 2 euro* for et stk. pizza baguette lidt for billigt til at man kan lade være.
Jeg er pisse træt og det kan ses på billederne, men kunne altså ikke lade være med at fremvise min dejlige nye sweater og halskæde, hehe.

I'm home! Packed with ritter sport, bags under my eyes and 5 kg heavier than I was monday -I'm home. It's been a fantastic week where we've seen the wall and the stasi museum, but also had time to walk around town and go shopping. I'm going to have to be honest and say that I bought way too much food -there is just so much food in that town! And 2 euro* for a pizza baguette is just too cheap to ignore.
I'm so tired and it's clear in the pictures, but I couldn't resist showing off my new sweater and necklace, hehe.

*14 kroner, 3$

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...