If I Hadn't Been Sick

October 14, 2013

Autumn Remakes
Jeg har følt mig lidt halvsyg den sidste uge, og nu hvor der er efterårsferie ser det ikke ud til at jeg gør andet end at ligge i min seng, lytte til musik og se diverse serier (især nu hvor The Walking Dead & American Horror Story er kommet tilbage!). Havde jeg ikke ligget og haft medlidenhed med mig selv, så ville jeg højst sandsynligt tage en runde om Lyngby Sø og påføre mig disse outfits.

I've been feeling sick the past week, and now that I've got vacation, I'm not doing anything else than laying in my bed, listening to music and watching tv shows (especially now that The Walking Dead & American Horror Story have returned!). If I hadn't been laying around and feeling sorry for myself, I'd probably take a walk to the lake and dressing in these outfits.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...