odder

October 12, 2013


Hele sidste uge var jeg på landbrugspraktik, hvor jeg boede i byen Odder der ligger syd for Århus. Der var jeg hos Vejlskovgård, en kofarm. Deres stalde var helt nye, så lugten var ikke så slem (selvom jeg stod i kolort halvdelen af tiden) og de var utrolig søde! Det var en meget anderledes erfaring at arbejde på en gård, og utrolig spændende. Normalt er jeg ikke til landet, men jeg synes det var virkelig dejligt med noget afveksling og min mor foreslog også at vi besøger dem engang til foråret.

The entire last week I spent a week on the countryside, where I lived in the small village Odder. There I  worked and lived at Vejlskovgård, a cow farm. Their barns where pretty new and very modern, so the smell wasn't that bad (although I was standing in cowshit half of the time) and they were incredibly sweet! It was a different experience to work at a farm, and very interesting. Normally I'm more a city person, but it was fun to try something new and I hope to go back with my family and visit sometime.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...