Happy Birthday Kid

November 18, 2013

Dress - H&M / Cardigan - Urban Outfitters / Ring - Accessorize / Beanie - Local Heroes Store

I lørdags havde jeg fødselsdag, og den holdt jeg med sleepover i fredags. Om lørdagen holdt jeg så familie fødselsdag, og samlet alle mine gaver ind, hehe. Jeg fik en masse smykker, men jeg fik også denne dejlige cardigan, beanie og en tegnemappe. Er superglad for alle mine gaver, og min mor havde også lavet den lækreste Bounty kage!

Last Saturday I turned 15, and I celebrated with a sleep-over on friday. Saturday I held family birthday, and got all my presents. I got a lot of jewellery, but also this lovely cardigan, the beanie and a drawing folder. I am so happy for all my presents, and my mom also made the most delicious Bounty cake!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...