Catching Fire

November 21, 2013

I går var jeg på besøgsdag på et af de gymnasier jeg måske har tænkt mig at søge ind på. Efter dagen nåede jeg lige at komme til undervisning, hvor vi er i gang med at øve til skole musicalen (jeg er på danseholdet).
Efter dagen tog jeg så med min veninde hjem, og så gik vi i biografen og så den film vi begge har glædet os længe til -The Hunger Games: Catching Fire. Efter jeg omkring halvandet år siden læste bøgerne blev jeg helt bidt af serien, og var en lille smule skuffet over den første film. Det skal så siges at Catching Fire gjorde det hele godt igen. Castet er perfekt, Katniss kjoler og tøj er genialt, og Jennifer Lawrence har fortjent alle Oscars i verdenen!

Yesterday I visited one of the Gymnasiums where I might go. After that I managed to get back to school and practice for our school musical (I'm on the dancing team).
After the dancing I went home with one of my friends, and then we went to the cinema, where we finally saw the movie we've waited so long for -The Hunger Games: Catching Fire. Since I read the series about 1½ year ago, I started obsessing over the books, and was a bit disappointed by the first movie. But luckily Catching Fire was so much better. The cast is perfect, Katniss' dresses and clothe are genius and Jennifer Lawrence really deserves all Oscars!   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...