Winter reads for stormy weather

December 05, 2013





På grund af stormen "Bodil" (indsæt joke omkring en storm ved navn bodil her) har min skole valgt at aflyse vores musical forestilling i dag. Og i morgen. Selvom jeg er lidt småsur på min skole og skuffet over at vi først skal optræde mandag, er der et lyspunkt. 
Jeg har derfor valgt at dedikere denne forlængede weekend med at læse en masse og få afsluttet nogle bøger. Sidste uge var det 5 film at se før 2014, denne uge er det 8 bøger jeg skal få læst!
PS: Jeg er lige blevet færdig med bogen Numbers af Rachel Ward og den kan anbefales hvis du er til overnaturlige kræfter, som stadig formår at virke realistiske -og så er der kærlighed uden at det bliver en klam kliché.

Because of the storm in Denmark right now, named "Bodil" (probably the dumbest name for a storm in the history of time) my school has chosen to cancel the premiere of our musical today. And tomorrow. Even though I'm still a bit angry at my school, and disappointed by the fact that we'll have to perform monday, there is something good coming out of this.
I have (because of the obvious lack of a social life) chosen to dedicate this weekend + 2 days to reading. Last week I presented 5 movies to watch before 2014, this week it's 8 books to read!
PS: I just finished reading the book Numbers by Rachel Ward, and I'd like to recommend it to everyone who likes supernatural powers, who are portrayed realistically (or, as realistically as possible) and romance without all the sappy over-cliché stuff. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...