Christmas Giveaway

December 02, 2013


Ok, måske mere en slags "jeg kom til at lave for mange smykker, så tag noget" giveaway. Efter jeg opdagede 5 ark krympeplast og diverse andre smykkeredskaber i mit skab, gik jeg lidt i gang med at lave smykker igen. Nu er det så bare sådan at jeg lavede den samme ting flere gange (hvorfor??) og denne halskæde som jeg ikke kan bruge til noget da jeg ikke rigtig går med blå (fesent, jeg ved det godt).
Reglerne er simple: følg mig på blogger og smid en kommentar med navn + mail! 
Hvad du kan vinde: en guldcharm hvor jeg evt. kan skrive initialer eller et lille ord på (nedenunder kan i se den jeg lavede til min veninde) og halskæden på billede (kæden kan udskiftes).

Ok, so maybe more a kind of "i made to much jewellery, so here, have some" giveaway. After I discovered 5 sheets of shrinking plastic and other jewellery-making stuff in my closet, I occupied myself with making jewellery the rest of the ay. Problem is that I kind of made the same thing more than once (why??) and this necklace I'll never wear, because it literally doesn't fit to anything in my closet.
Rules are simple: follow me on blogger, and put a comment with your name + mail!
Here's what you can win: a gold charm where I can write something after your liking (initials, a small word, etc. Below you can see the charm I made for my friend) and the necklace on the picture (the chain is replaceable).



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...