Hamburg buys: Burt's Bees Lipbalm

February 04, 2014

Burts Bee's Tinted Lip Balm "Hibiscus"
På færgen så jeg en hel masse Burt's Bees produkter! Jeg har altid ville købe deres lipbalm, efter jeg lånte den af en veninde. Den her har også en smule farve, der giver læberne en skøn, naturlig kulør. Jeg kan ikke helt huske hvad jeg gav for den, men er virkelig glad for købet og vil varmt anbefale den. Den plejer læberne og gør dem dejligt bløde, uden at de tørrer hurtigt ud igen.

On the ferry I saw a whole lot of Burt's Bees products! I've always wanted their lip balm, since borrowing it from a friend. This one is also tinted, so the lips get natural and subtle colour.
I can't exactly remember how much I paid, but I'm really glad I bought it, and would warmly recommend it. The lips get really soft, and don't dry up again, like other lip balms. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...