Monday's Too Soon

February 15, 2014

Top & Cardigan - H&M // Pants - Pieces // Shoes - Deichmann

Nyder de sidste dage af ferien med at færdiggøre min ansøgning til gymnasiet, se film og shoppe! Fik denne her dejlige strik og sko fra min mor for nylig. Skoene har en relativ lav hæl (7 cm), hvilket passer mig fint, da jeg allerede er forholdsvis høj.
Glæder mig ikke til skolen starter igen, eftersom jeg allerede om to uger skal op til matematik, tysk og engelsk til DSD (Deutsches Sprach Diplom - Tyskt sprogdiplom).
Så har jeg selvfølgelig også fået karakterer tilbage, og har faktisk forværret mig i ét fag (tysk). Nå, så må man vel bare strenge sig lidt mere an i det kommende halvår.

Got this lovely cardigan and pair of shoes from my mom recently. The shoes have a quite low heel (7 cm), which is nice, since I'm already pretty tall.
I'm not excited for school on monday, since I've already got exams in two weeks (Math, German and English). And I got my grades back and found out I stepped a grade down in German... Oh well, just comes to show that I need to push myself a little more this term.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...