DIY: Cluster earrings

February 19, 2014


Jeg fandt lige en boks med perler jeg havde fået af en veninde til fødselsdag. Desværre er perlehullerne (??) så små, at jeg ikke har nogen tråd der går igennem. Men så kom jeg i tanke om at jeg havde købt et øreringesæt fra Panduro, den gang jeg lavede et par øreringe med skrumpeplast. Sættet indeholdt tre øre-stikker-ting (er virkelig dårlig til smykke terminologien, undskyld) så jeg fik lige brugt mit andet par på det her enkle og lette par øreringe.

I randomly found this box with pearls, that a friend had gifted me for my birthday. Sadly the holes of the pearls are so small, that you can't get any thread through. But then I remembered that I had bought a set with earrings from Panduro Hobby, the time I made a pair with shrink plastic. The set contained 3 earring-thingys, so I used my second set on this easy and simple pair.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...