Fernweh

March 01, 2014











 Nogle screenshots fra den 2-minutters kortfilm jeg skød en weekend sammen med min veninde Annemarie. Den kan ses på youtube her. Annemarie har før været foran min kameralinse i Kongens Have. Mit kamera er ikke helt skabt til at filme, hvilket ses på kvaliteten, og jeg regner stærkt med at investere i et nyt objektivt snart. Lige i øjeblikket er det faktisk ikke pengene jeg mangler, men snarere dét, at overkomme min nærighed.

Some screenshots from the 2-minute-long short film I shot last weekend with my friend Annemarie. You can see it on youtube here. Annemarie has posed for my camera before in Kongens Have.
My camera isn't quite made to film, which is evident from the quality, and I'm pretty sure I'll buy a camera objective soon. Right now the problem isn't too little money, but overcoming my greediness.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...