Pretty tired, pretty bored

February 26, 2014

Cardigan - H&M / Beige pants - Pieces / Watch - Skagen

Mit liv er omtrent så kedeligt som mine outift valg her for tiden. Hele næste uge har jeg dramaprøver, tysk og engelsk eksamen i DSD og FSA forberedelser. 
Og selvom jeg elsker at det bliver varmere (min far og jeg er ikke skabt til det danske klima -jeg skyder skylden på hans iranske gener) føles det ikke rigtigt at folk snakker om forår i februar måned. Kan du sige "global opvarming"?

My life is as boring as my outfit choices lately. The entire next week is full of theatre rehearsals, German and English exams in DSD and exam preparations.
And even though it's nice with warm weather (my dad and I are not made for the Danish weather -I blame his Iranian genes), it doesn't feel right to be talking about spring in february. 
Can you say "global warming"?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...