warming up

March 10, 2014

Top - Pieces//Jeans & Cardigan - H&M//Scarf - Glitter

Gudskelov for global opvarming! -Selvfølgeligt ikke virkeligt, men det er nu rart med lidt varmere vejr.
Nu hvor foråret nærmer sig, har jeg lyst til at gå med lysere farver -hvilket betyder jeg nok snart skal ud at shoppe. Det må desværre først blive efter jeg har fået min næste løn, eftersom jeg i løbet af denne uge har købt hele 7 bøger! En rekord for mit nærige hjerte.
Jeg har faktisk ret meget planlagt, og glæder mig til de næste par måneder, på trods af at 9. klasses eksamen lumrer om hjørnet.

Thank god for global warming! -Of course not really, but it is kinda nice with some warmer weather. 
Now where spring is nearing, I feel like wearing lighter colours -which means that I should probably go out shopping sometime soon. Sadly, it'll have to be after my next pay check, since I bought 7 books during this week! A record for my stingy heart. 
I've actually planned a lot of these next months, and I really look forward to it, even though exams are waiting for me at the end.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...