shadow play on my wall

March 28, 2014


Gæt hvem der har fået nye briller! 
Som en del af mit kontaktlinseabonnement, var jeg i mandags ude at vælge et par nye briller. På trods af at de var gratis, kom der alligevel 500 kr. oveni, eftersom glasset jo også skal afhærdes osv. osv.
Jeg kunne allerede hente dem i går (hvilket jeg ikke nåede), hvilket vil sige at de var klar efter kun tre dage! Meget overraskende, eftersom jeg første gang jeg fik briller, skulle vente omkring to uger. 
I dag gennemførte jeg også den mundtlige del af det tyske sprogdiplom, DSD (Deutsches Sprach Diplom), og fik 24/24 point! Nu mangler jeg bare at få den skriftlige del tilbage, et tidsspunkt i maj, hvor jeg forhåbentligt også får at vide hvilket gymnasie jeg er kommet ind på.

Guess who got new glasses!
As a part of my contacts subscription I got these awesome pair of glasses! Even though they were free, I still paid about 500 kr., as the glass receives all kind of treatment. 
Today I also went through the verbal part of the german language diploma, DSD, and got 24/24 points! I will get the results of the writing part some time in may, where I will (hopefully) also get to know, in which Gymnasium I will continue next semester.

1 comment:

  1. Dit hår er virkelig smukt!

    www.enestund.squarespace.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...