The Little Mermaid

April 04, 2014

Elle Fanning // Mia Goth // Amandla Stenberg // Emilia Clarke // Allison Harvard // Abigail Breslin // Malaika Firth

Jeg kan slet ikke udtrykke hvor meget jeg glæder mig til Sofia Coppolas fortolkning af vores eventyr "Den Lille Havfrue"! Jeg elsker H.C Andersens eventyr, og jeg tror at Sofia Coppola kan lave den perfekte film, eftersom hun er et rent naturtalent med at balancere det smukke og æstetisk tiltrækkende, med de mere mørke og dystre aspekter. Jeg fuldt ud forventer noget a la "The Virgin Suicides" tilsat magi og havfruer. Som I kan se her har jeg samlet nogle skuespillerinder (og to modeller) som jeg kunne forestille mig i rollen som den lille havfrue. Jeg håber virkelig at hun (eller castingdirektøren) vælger nogen interessant og unik.
Udover det har jeg også virkelig brug for en interessant biografoplevelse, efter at have set Divergent (ikke at der var noget i vejen med filmen, eller at den var skuffende, men den var ret så uimponerede). Næste biografbesøg ender dog alligevel med at være Captain America 2, eftersom jeg aldrig kan få nok Scarlet Johansson (Ser også meget frem til hendes film "Lucy").

Looking really forward to Sofia Coppolas interpretation of the fairytale "The Little Mermaid", as I love H.C Andersen fairytales. Especially since she is flawless at combining beauty and darker aspects, á la "The Virgin Suicides". 
Here are some actresses (and two models) I deem fit for the lead, and I hope she choses someone unique and interesting. 
I really need a more interesting cinema experience soon, after having watched Divergent (nothing wrong with the movie, just very unimpressive). Next movie will probably be Captain America 2 anyway, 'cause I need me some Scarlett Johansson action (Looking forward to "Lucy"!).

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...