danish music

October 05, 2013

Jeg skal være ærlig og sige at jeg i lang tid ikke har været den største tilhænger af dansk musik. Jeg har altid forbundet det med Nick & Jay og alt det der nu spiller på The Voice. Men efter lidt research er jeg kommet frem til at Danmark sgu har ret mange gode kunstnere -i hvert fald flere end de 3 jeg før kun kendte til. Jeg undskylder i forvejen over at selve sangene ikke er danskene, men der er altså virkelig få danske sange jeg kan lide.

I'll have to be honest and say that I've kept away from Danish music in the longest of time. I've never really heard anything that quite captured me, but after a few recommendations and some research I've found out that Denmark has quite a lot of great artists.

Listed below are five songs of my favourite Danish artists and great music videos that follow.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...