friederike

October 05, 2013

Fredag til lørdag overnattede jeg hos min veninde, da hun inviterede til tøseaften pga. af hendes fødselsdag. Friederike (nej, ikke Frederikke, det er et tysk navn) er nok en af de få mennesker jeg kender der altid er 100 procent sig selv. Hvad end det gælder hendes tøj eller værelse, alting hun ejer afspejler hendes personlighed. 
Vi så The Breakfast Club (en af mine yndlingsfilm) og The Notebook, hvoraf jeg ærlig talt var ved at falde i søvn ved den sidste.

Friday to saturday I stayed at a friends house, because of her birthday were she invited to girls night. Friederike (it's a German name) is one of the few people I know who is always 100 percent true to herself. Whatever it's about her clothe or bedroom, everything she owns is a reflection of her personality. 
We watched The Breakfast Club (one of my favourite movies) and The Notebook, and I almost fell asleep at the last movie. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...