Movie Maniac

November 26, 2013

I wanted to watch this a year ago, but my mom deemed me too young.
Leonardo DiCaprio. 'Nuff said.

Yes that is a kids movie but it looks so cute, how can I resist?
It's a disaster that I haven't seen this yet!
It's a movie about Chaplin with Robert Downey Jr. There's no losing here.
Jeg er mere eller mindre besat af film. Selvfølgelig elsker jeg mine tv serier, men når jeg har tid til det, elsker jeg at se film. Hvad end det er i biografen med vennerne, på min computer med mig selv eller med min familie i stuen. For mig er film ligeså gode til at formidle budskab, og lige så gode til at trække mig i deres univers som bøger. Jeg elsker alle slags film, og der er virkelig få film jeg virkelig hader.
Her på det seneste er jeg begyndt at bruge hjemmesiden trakt, der, ligesom goodreads gør for bøger, hjælper dig med at holde styr på tv serier og film. Ovenstående kan I så se 5 film jeg i hvert fald vil se inden 2014. I kan se resten af de film jeg vil se her. 

I am more or less obsessed with movies. Of course I love my tv shows, but when I've got time, I love to watch a good movie. To me, movies are just as great as getting over a message, and just as good to pull me in their universe as books. I love all kinds of movies, and there are only a few movies that I really hate. 
Recently I begun using the website trakt, that, like goodreads for books, helps you organise tv shows and movies. Above you can see 5 movies that I am determined to watch before 2014. And here's a list of all the movies I still have to watch.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...