1st of December

December 01, 2013

Glædelig 1. december og 1. advent! Jeg ved ikke om I har nogle bestemte juletraditioner, men jeg har i hvert fald dovnet hele dagen væk! Ovenstående billeder er fra i fredags hvor vi holdt julecafé på skolen -noget 9. klasses eleverne holder for 0-8 klasserne. Det forklarer også rensdyrgeviret, eftersom jeg ikke kunne finde nogen nissehue derhjemme. Kommende uge skal jeg øve musical og derefter er der kun få normale skoleuger tilbage -så har vi allerede juleferie! 
Personligt elsker jeg julen, selvom jeg ikke helt er i julestemning endnu, og ser frem til en masse hygge! Hvad med jer?

Happy 1st of December and 1st Sunday of Advent! I don't know if you have any certain christmas traditions, but I've spent this entire day doing nothing! Above pictures are from last friday, where we held christmas café in the school -something the 9th graders are having for those in grade 0-8. This also explains the reindeer antlers, since I couldn't find a hat. Next week I'm going to spend practicing for our school musical, and then there are only a few normal school weeks left until christmas holidays!
Personally, I love christmas, even though I'm not entirely in the christmas mood yet, and am looking forward to lots of christmas-y fun! How about you?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...